Jak zapobiec zacieraniu się kierownic w turbinie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • dragster
    Elegance
    • 2009
    • 895
    • Honda

    #51
    Pytałem w innym wątku, ale nikt nie odpowiedział, może tym razem uda się: pls powiedzcie czy jak turbo jest rozebrane, ale nie całe, tylko w całości jest połączona cześć gorąca z zimną, tak, że "wiatraczki" są na wałku, a wałek na którym siedzą jest w korpusie turbiny, to można swobodnie kręcić "wiatraczkami"? Chodzi mi o to czy są opory na wałku, czy da się swobodnie kręcić?
    Bo miałem tak, jak było turbo rozebrane tak jak powyżej, że jak chciałem przekręcić, to szło opornie? Bo spodziewałem się że pójdzie bardzo lekko, w środku jeszcze był olej i tak wydaje mi się, że to lekko powinno się kręcić. Jak jest?
    Silnik R18A2.
    http://www.dadrl.org.uk
    http://www.lightmare.org

    Komentarz

    • bersoft
      Drive
      • 2009
      • 78

      #52
      powinno kręcić się w miarę lekko, ale uszczelki trochę blokują i jest opór który ciężko określić.
      Podjedź do punktu gdzie mają turbiny i pokręć wirnikiem, bo tego Ci nikt nie opisze bo odczucia są różne

      Komentarz

      Pracuję...